Продавець Інтернет-магазин «Finetyres» розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1196 відгуків
Швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380 (98) 224-93-53

Зимові мотошины і ошиповка

 Для більшості власників мототехніки сезон закінчується з настанням перших холодів. Але не всі паркують своїх «залізних коней» до настання теплих днів. Деякі мотоциклісти обожнюють зимову їзду, яка приносить їм задоволення своєї экстремальностью. Зрозуміло, для поїздок на мотоциклі в холодну пору року необхідна спеціальна зимова гума на мотоцикл. Був час, коли ця продукція вважалася екзотикою, але зараз їх придбання не викликає ні найменших труднощів. Правда, вибирати покришки такого типу дещо складніше, ніж звичайні, але при знанні декількох нюансів це не стає проблемою. Купити гуму на мопед або мотоцикл, будь-якої марки можна не виходячи з дому – у інтернет-магазині.

Шина для мотоцикла: особливості експлуатації

Зимова шина для мотоцикла виготовлена з урахуванням специфіки використання в зимовий період, ідеально підходить для експлуатації в умовах низьких температур, при наявності обмерзання, снігового покриву. Ця гума має точну спеціалізацію, не може використовуватися для літніх поїздок – гума занадто м'яка для сухого асфальту, виріб дуже швидко стирається до критичної позначки, виходить з ладу. Тому, якщо ви не хочете кожен сезон купувати гуму, дотримуйтесь рекомендацій виробника.

Ошиповывают гуму самими різними способами. Найбільш простий варіант – купити мотошины в зимовому виконанні, з вже встановленими виробником шипами. Це найкращий спосіб – надійний, безпечний. Зрозуміло, якщо мова йде про продукцію відомого бренду, який відповідає за якість своєї гуми. Практикують такі варіанти установки шипів, їх замінників:

  • установка мото шипів;
  • монтаж автошипов своїми силами або в шиномонтажній майстерні;
  • використання шипів Kold Kutter;
  • установка дюбель-цвяхів;
  • встановлення простих саморізів або шурупів.

Що стосується всіх перерахованих тут кустарних засобів із застосуванням непризначених для шипування предметів, металовиробів, то роботи проводяться виключно на розсуд самого умільця. Рекомендувати такі технології ми не можемо, так як вони приносять більше шкоди, ніж користі. Застосування різних нестандартних, кустарних шипів небезпечно не тільки для мотоцикліста, але і для інших учасників дорожнього руху. Часто дюбель або саморобний шип залишає своє місце, відправляється у вільний політ. Чи варто говорити, що при попаданні «снаряда» в лобове скло автомобіля, іншого мотоцикліста або перехожого, нічого хорошого чекати не доводиться.

Заводські шиповані шини та промислові шипи

Зимові шини мото із встановленими заводським способом шипами – це відмінна інвестиція в надійність і безпеку поїздок в зимовий час. Нехай такі покришки коштують дорожче звичайних – всі витрати на таке придбання абсолютно виправдані. Шипи в таких моделях встановлені всередині протектора, що виключає їх контакту з камерою, а значить її пошкодження.

Установка спеціальних мото шипів, при якісному виконанні, може бути досить корисною. Правда, якщо ви плануєте брати участь у зимовому мотокросі, то, швидше за все, така покришка мото організаторів не влаштує, вас до заїздів не допустять. Але для душі така шипована гума підходить непогано, вона може доставити вам чимало приємних хвилин при сніговому слаломі.

Випускаються декількома виробниками шипи Kold Kutter вкручуються в шашку покришки, також як стандартні заводські шипи дбайливо ставляться до камери. Ці вироби відмінно поводяться на снігу, льоду, правда, при інтенсивній їзді дуже швидко сточуються, стають марними. Тим не менш, гума на мопеди та мотоцикли з такими шипами дуже популярна у любителів і деяких професіоналів.

Автошипы, незалежно від того, як і ким вони встановлені, для мотоциклів і мопедів практично марні. Вони розраховані на застосування з широкою автомобільною гумою і вже ніяк не з покришками байків. Шипованное таким методом колесо виглядає грізно, але на льоду і снігу майже не работвает. Крім цього, встановити автошипы в моторезину надійно дуже складно, при інтенсивній їзді вироби будуть летіти в різні сторони.

Коментувати кустарні способи шиповки зимових шин для мотоцикла не будемо – нехай вони залишаються повністю на совісті своїх винахідників, «майстрів», які пропонують їх своїм клієнтам.

Шиповання гума мотоцикли: кілька нюансів

Частота установки шипів на гуму для мотоцикла дуже важлива. Існує чимало різних способів монтажу, але найчастіше експерти схиляються до методу, що передбачає 1-2 вироби на шашку. При більш частою установці їзда може стати некомфортною, а якщо монтувати шипи рідше, то кожен з них буде піддаватися зайвому навантаженню, дуже швидко вийде з ладу. Досвідчені любителі зимової їзди вдаються до невеликої хитрості – вони роблять центральні шипи трохи коротше, тому при навантаженні на шину вони виявляються такої ж довжини як периферичні. Ця хитрість дозволяє трохи поліпшити зчеплення з дорогою.

Бічні шипи на моторезине можуть бути корисними лише в разі, якщо ви плануєте закладати круті віражі. Також не завадить бічна ошиповка гумі, у якої немає яскравого вираженого малюнка протектора.

Если вы решили купить моторезину для зимы с ошиповкой, то вам следует знать, что в городе она будет бесполезна и даже опасна. Дело в том, что обычно городские дороги хорошо чистят от наледи или обрабатывают специальными составами, отчего они становятся относительно чистыми. Шипам не во что втыкаться на такой дороге, резина мотоцикла будет просто проскальзывать. На скорости это явление может быть очень опасным, из-за него происходит немало аварий. Купить шины на мотоцикл з шиповки рекомендують для їзди по заміських трасах, погано очищених від снігу, льоду, або по бездоріжжю. При цьому варто враховувати те, що в сильно промерзлу землю шипи не входять і ймовірність їх втратити або просто зламати збільшується в кілька разів.

 

Інші статті

  • Принципи, згідно з якими обкатується гума мотоциклетна, засновані на фізичних властивостях компаунда, з якого виготовлені ці вироби і підтверджені експертами найбільш відомих світових брендів, що випускають шини для мототехніки.
  • В наші дні для переробок мототехніки використовується безліч способів, технологій, але найбільш популярним залишається зміна діаметру, ширини коліс. Зараз, коли на ринку представлена будь-яка моторезина, простір для творчості особливо широкий.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner