Продавець Інтернет-магазин «Finetyres» розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1146 відгуків
Швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380 (98) 224-93-53

Правильна обкатка нових шин на мотоциклі

Сьогодні покришки на мотоцикл будь-якого типу, розміру можна придбати без особливих зусиль. У продажу є все що потрібно байкерам, починаючи від дорогих брендових продуктів, закінчуючи скромними, але витривалими «бюджетниками». На жаль, багато хто не знають, як потрібно експлуатувати нові мотошины, тому дивуються, що їх вони виходить з ладу дуже швидко. Правильна обкатка нової гуми на байку – це гарантія її тривалої і безпечної служби. Принципи, згідно з якими обкатується гума мотоциклетна, засновані на фізичних властивостях компаунда, з якого виготовлені ці вироби і підтверджені експертами найбільш відомих світових брендів, що випускають шини для мототехніки.

Гума для мотоцикла: правильна обкатка

Добре відомо, що гума мото тільки що виготовлена на фабриці, що має гладку поверхню. Це дуже гарно виглядає з боку, але зовсім не практично з точки зору зчеплення з дорожнім покриттям. При обкатці контактна поверхня стає шорсткою і мотоцикл починає «тримати» дорогу. Важливо пам'ятати, що притертися повинна як основна робоча частина покришки, так бічні сторони. Для цього при їзді з новою гумою необхідно змінювати кут нахилу байка, щоб задіяти якомога більшу поверхню шини. Така обкатка вимагає 100-150 км, пройдених по асфальту або гравійному покритті. У зимовий час ця дистанція збільшується до 300 км з-за зниження абразивних властивостей дорожнього покриття.

Ще одна річ, яку потрібно зробити після того, як прийшла пора придбати моторезина для заміни, – це адаптація шини до обода колеса. Досвід показує, що для того, щоб обід правильно сіл, на гумі потрібно проїхати, підтримуючи помірний швидкісний режим, не менш 100-200 км. Виходить, що в літній час гума для мотоцикла обкатується приблизно 150-200 км, а в зимовий – 300 км. Але ці показники дуже індивідуальні і не можуть бути прийняті за правило. Тому, щоб визначити те, наскільки покришки мотоцикла готові до повноцінної експлуатації, використовують простий і ефективний метод. Швидкість мотоцикла поступово збільшують, одночасно намагаючись використовувати гальмівні зусилля. Якщо гума поводиться передбачувано, показує хороше зчеплення з дорогою, можна вважати, що вона притерлася і правильно села на обід. У такому разі обкатку можна вважати завершилася.

В ході обкатки потрібно дотримуватися деякі умови. По-перше, не варто спеціально їздити на нових шинах по калюжах, бруду. Після пробігу по асфальту гума нагрівається, її різке охолодження у воді може завдати шкоди структурі матеріалу. По-друге, намагайтеся давати однакове навантаження як переднього, так і заднього колеса. А по-третє, не намагайтеся різко розганяти, гальмувати. Це шкодить новій гумі, несе небезпеку для мотоцикліста. Нова мотоциклетна гума, купити яку ви вирішили, може мати заводський брак, який виллється у серйозне ДТП. Так, не варто займатися эстетством і спеціально обрізати гумові вусики-литники, що залишилися від технологічного процесу. Вони швидко стираються, відпадають самі, а їх самостійне видалення часто призводить до випадкового пошкодження шини. Взагалі, будь-які покришки, навіть найжорсткіші і брутальні, вимагає дуже дбайливого ставлення.

Іноді такі випробування допомагають виявити брак продукції. Той, хто відправляється в магазин, щоб купити покришку на мотоцикл, зазвичай озброєний власними знаннями і порадами бувалих мотоциклістів. Це непогано працює, але не допомагає виявити 90% проблем, якими може забезпечити шину виробник. Іноді візуально все виглядає позитивно, але проблеми починають проявляти себе вже під час експлуатації.

Гума мото – як продовжити термін служби

Після обкатки мотошины не варто розслаблятися і пускати все на самоплив. Інакше ви ризикуєте незабаром знову почати шукати місце, де можна купити мотопокрышку. До основних правил використання нових шин можна віднести наступні:

  1. Підтримуйте в колесі рекомендоване виробником тиск.
  2. Якщо ви багато їздите, частіше заглядайте в шиномонтаж, щоб фахівці могли оцінити стан вашої гуми.
  3. Невикористані шини рекомендують зберігати в підвішеному стані. Не варто їх ставити сторчма або укладати плазом – від тривалого зберігання в такому положенні вони деформується.
  4. Якщо ви закрили мотосезон, рекомендуємо зняти колеса з техніки і також їх підвісити. Довгий простій байка на шинах може вивести їх з ладу. В такому випадку вам доведеться знову купить резину на мото, коли прийде час «ставати на колеса».
  5. При зберіганні шини рекомендують обробити спеціальними засобами для консервації. Такі хімічні сполуки не дозволять шині пересохнути і потріскатися, збережуть їм привабливий матовий чорний колір.

Є й інші правила, що допомагають зберегти шини у відмінному стані. Наприклад, експерти радять ретельно дотримуватися режиму експлуатації виробів, рекомендований виробником. Це означає, що якщо ви вирішили купити моторезину в Україні для швидкісної їзди, уникайте поїздок на ній по путівцях і, тим більше, по бездоріжжю. Те ж саме можна сказати про м'якій гумі з глибоким протектором, для поганих доріг – на асфальтовому шосе вона навряд чи буде довго радувати вас.

Следует упомянуть о том, что некоторые спортивные модели шин не рассчитаны на длительное использование. Некоторые покрышки, которые не назовешь дешевыми, «ходят» не более 500 км, после чего их можно выбросить. Это не значит, что покрышки низкого качества – просто в мире мотоспорта царят совсем иные приоритеты, сроком службы покрышек часто пренебрегают в угоду отличной управляемости, высоким скоростным характеристикам.

Как мы видим, выбор, покупка мотошин – это не самая сложная часть замены резины. Обкатка новых колес может быть гораздо более рутинной, хитроумной, но без нее не обойтись.

 

Інші статті

  • Навіть якщо вам з якихось причин прийде в голову, що покришка для мотоцикла може бути встановлена на авто, у вас це банально не вийти хоча б тому, що типорозміри точно не співпадуть. Автомобілі, мотоцикли мають різні диски по діаметру.
  • В наші дні для переробок мототехніки використовується безліч способів, технологій, але найбільш популярним залишається зміна діаметру, ширини коліс. Зараз, коли на ринку представлена будь-яка моторезина, простір для творчості особливо широкий.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner