Продавець Інтернет-магазин «Finetyres» розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1141 відгук
Швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380 (98) 224-93-53

Термін обробки замовлень 1-2 дні.

Моторезина, з чого вона складається?

Кожен власник мотоцикла знає, як важливо купити мотошину, яка буде сприяти гарному ходу, більше того, розкривати можливості байка. Призначення шини полягає в тому, щоб забезпечити відмінне зчеплення з поверхнею дороги, пом'якшити удари, передавати гальмівну силу. Сучасні технології дозволили створювати таку гуму, яка допомагає підвищити комфорт їзди і управління, знизити рівень шуму. Однак перш, ніж купити мотошины в Україні, слід зрозуміти їх типологію, ключові особливості, складові.

Що собою являє моторезина?

Для початку розберемо конструкцію і будова покришки мотоцикл:

  1. Протектор – це перше, на що всі звертають увагу, так як він розташований на зовнішній частині. Кожна модель відрізняється своїм унікальним малюнком, який має різні варіації канавок, виступів. Саме завдяки йому забезпечується зчеплення з асфальтом, а також знижується ефект аквапланування при русі по мокрій дорозі. Покришка складається з різних домішок, які визначають характер, призначення шини.
  2. Каркас знаходиться відразу під протектором. Це основа, силова частина шини, що дає необхідну міцність. Складається з кордів, які виготовляються з міцних і еластичних ниток.
  3. Брекер частина, яка поєднує каркас з протектором. Виконує роль амортизатора, не дає протектору відклеїтися, покращує силові показники каркаса.
  4. Плечова зона протектора дає необхідну для руху жорсткість.
  5. Боковина – частина протектора, яка захищає від пошкоджень збоку, запобігає потраплянню вологи на каркас. Саме ця ділянка має маркування.
  6. Борт або кромка – забезпечує кріплення шини до обода колеса, не допускає розгерметизації. Досить жорстка, несуча деталь.

Гума для мотоцикла виготовляється з різних видів каучуку, з домішками силіки, інших хімічних речовин. Склад визначає її технічні, температурні характеристики, робить її більш жорсткою чи м'якою. Відомі виробники розробляють фірмові формули, що тримаються в строгому секреті, але дають високу якість виробів. Саме тому краще купити гуму для мотоцикла перевіреного бренду.

Що необхідно знати про маркування?

Типова маркування вказана на боковині шини. Розберемо на прикладі вироби з маркуванням GPR300 140/70 R17 66H її позначення:

  • Dunlop GPR300 – марка, модель шини;
  • 140/70 R17 – типорозмір (ширина в міліметрах, висота у відсотках, діаметр у дюймах);
  • R – означає радіальну покришку, діагональний тип позначень не має;
  • 66 – індекс максимального навантаження, тут до 300 кг;
  • H – індекс максимально допустимої швидкості (до 210 км/ч);
  • TL/ТТ: безкамерна або камерна;
  • Rear/Front: задня або передня.

Також на шині вказані такі параметри, як дата виготовлення, країна, де вона була виготовлена. Дата має значення, так як прийнято вважати, що покришка старше 5 років втрачає свої якісні характеристики. Повинна бути маркування відповідності вимогам Міністерства транспорту США. Якщо гума на мото випускається в пострадянських країнах, то буде вказаний стандарт ГОСТ.

Мотошины в Україні. Класифікація.

Щоб правильно вибрати мотошины, купити в Україні якісний виріб, розберемося в базових поняттях. Одне з головних відмінностей – це типологія каркаса, де наноситься гума. Він може бути радіальним або діагональним. У першого типу шари гуми йдуть під кутом 90º до вектора обертання. Відрізняється коротким профілем, низькою температурою нагріву гуми. Такі характеристики підходять для спортивних байків, потужних, швидких, де важливо стежити за перегрівом. А ось діагональні підходять для круїзера з розрахунком на багаж або пасажира. Тут шари гуми наносяться перехресно, схоже з буквою Х.

Ще одна відмінність: мотошины камерні, безкамерні. Тут вибір залежить і від диска. Наприклад, камерні шини встановлюються на спицованные диски круїзерів, ендуро, є необхідністю. Безкамерна шина не наповнюється повітрям, але має герметизуючий шар гуми. Для такої покришки важливо, щоб на ободі колеса були фіксуючі виступи.

Важливим критерієм при виборі покришки для мотоцикла є умови, в яких найчастіше використовуватиметься транспортний засіб. Виходячи з характеристик, розрізняють гуму 4-х типів:

  1. Гоночні шосейні шини.
    Їх завдання – забезпечити хорошу швидкість при максимальному зчеплення з трасою, поділяються на підкатегорії. Дорожньо-спортивні шини підходять для участі в гонках і руху по міських вулицях. Знос залежить від стилю водіння. Гоночні покришки відрізняються швидким зносом. Не підходять для міського руху, так як не можуть забезпечити необхідну безпеку. Серед них є сліки, без протекторного малюнка, що дозволяє домогтися максимальної швидкості при перегонах. Є гоночна нарізка, але малюнок тут суто для відводу очей. Є шини, розраховані на дощову погоду, здатні швидко прибирати воду, які для сухої траси не підходять.
    Окремо варто виділити шини для ендуро. Цей транспорт розрахований на гонки по бездоріжжю або з наявністю перешкод. Протектор залежить від типу грунту: м'який, твердий і середній.
  2. Дорожні мотошины в Україні
    Шина розрахована на кожен день. Вона відрізняється чітким протекторним малюнком, хорошим зчепленням, є водовідвідні канавки. Вони як не можна краще підходять для міських умов.
  3. Подвійного призначення та позашляхові. Мотошины відрізняються широкими, глибокими канавками, які відіграють роль шипів при їзді по грунтовій дорозі. Але також дозволяють комфортно їхати по міській вулиці. Позашляхові являють собою колесо, покрите шипами. Не підходять для міста.

Ті, кого цікавить якісний моторезина, купити в Україні з доставкою зможуть її у нашому інтернет-магазині. Каталог містить покришки відомих брендів і менш іменитих, різного типорозміру. Весь асортимент відповідає міжнародним стандартам якості, а ціни залишаються доступними.

Інші статті

  • Принципи, згідно з якими обкатується гума мотоциклетна, засновані на фізичних властивостях компаунда, з якого виготовлені ці вироби і підтверджені експертами найбільш відомих світових брендів, що випускають шини для мототехніки.
  • В наші дні для переробок мототехніки використовується безліч способів, технологій, але найбільш популярним залишається зміна діаметру, ширини коліс. Зараз, коли на ринку представлена будь-яка моторезина, простір для творчості особливо широкий.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner